Convocatòria d'ajuts Erasmus+ 2015-2016 per a estudiants de doctorat Per al finançament d'estades, d'entre 2 o 3 mesos, a països participants al programa Erasmus, dins del període de l' 1/6/2015 fins el 30/4/2017.

Requisits mínims:

- Estar matriculat de tutoria en programes de doctorat, des del curs de la presentació de la sol·licitud i durant tot el període de l'estada.
- Ser ciutadà de la Unió Europea, amb NIE o tenir residència permanent a Espanya

Termini de sol·licituds:

Fins el 30/11/2016. Però s'aniran resolent mensualment, a mida que es vagin presentant, fins a la finalització de la disponibilitat pressupostària.
Procediment:

Abans de poder realitzar la sol·licitud, els doctorands han de lliurar a la Secretaria de Doctorat:

- El Learning Agreement for Traineeships completament emplenat i signat per la persona sol·licitant, el director de tesi, el coordinador del programa de doctorat i el responsable de la institució d'acollida (model disponible a la convocatòria).
- Una còpia del Document d'Activitats del Doctorat (DAD) actualitzat.
Un cop s'hagin lliurat els documents anteriors, els doctorands rebran el vistiplau per poder enviar la sol·licitud a la bústia sga.mobilitat@upc.edu (segons formulari que trobareu al web del Servei de Gestió Acadèmica), fins a la data indicada més amunt.
Tots els comunicats amb el doctorand es realitzaran per correu electrònic, a l'adreça que figuri a la seva e-secretaria, per la qual cosa és imprescindible que tingueu aquesta data actualitzada.
Podeu trobar tots els detalls de la convocatòria, així com el model de sol·licitud al link que es facilita, del Servei de Gestió Acadèmica
Els estudiants interessats en sol·licitar aquests ajuts poden dirigir-se a la nostra Secretaria de doctorat per tal que els puguem clarificar el circuit i resoldre els dubtes al respecte. També ens podeu consultar, mitjançant el nostre email: secretariadoctorat.utgab@upc.edu

arxivat sota: