GRAU. Exàmens a la UPC per obtenir el certificat B2 requerit en els graus

Exàmens a la UPC per obtenir el certificat B2 requerit en els graus

Convocatòria CLUC d'anglès, francès, italià i alemany de juny de 2017

El certificat de llengües de les universitats de Catalunya (CLUC) serveix per acreditar el nivell B2 del MECRL a la UPC i a totes les universitats del sistema universitari català. És un certificat amb segell d'acreditació CertAcles (Asociación de Centros de Lenguas de Educación Superior) i CERCLES (European Confederation of Language Centres in Higher Education), amb reconeixement a totes les universitats espanyoles i a les universitats europees membres.

El preu del CLUC és de 75 €. Els estudiants de grau que no hagin acreditat la competència en tercera llengua poden obtenir un ajut de 50 € del Programa Parla3 de la Generalitat de Catalunya presentant el certificat de superació de l’examen.

S’hi poden presentar tots els membres de la comunitat universitària que vulguin acreditar els seus coneixements d'idiomes. En el cas dels estudiants que ja han acreditat el requisit, el certificat CLUC pot servir per obtenir 4 ECTS.

Termini d’inscripció: del 8 al 19 de maig.

Formulari d’inscripció al web del Servei de Llengües i Terminologia

Informació i exemples de l’examen

Altres exàmens amb certificats acreditatius

A la UPC també s’organitzen exàmens Cambridge (First, Advance, Proficiency), IELTS i del Goethe Institute. Consulteu el calendari d’exàmens.

A més, tots els certificats inclosos en la taula aprovada pel Consell Interuniversitari de Catalunya tenen valor acreditatiu del requisit B2 i serveixen per a les convocatòries de mobilitat i per obtenir ECTS, d’acord amb la Normativa acadèmica de la UPC.

Tota la informació sobre el requisit a la pàgina web de l’SLT: Certifica el B2

arxivat sota: ,