1r curs pla 2014 Reconsideració de la matrícula 2n semestre

MODIFICACIÓ de matrícula, edijous 25 de gener PRESENCIAL (Secretaria, primer pis)

• Per estudiantat que superin fase inicial
  • Per estudiantat que els restin menys de 18 crèdits de fase inicial i estiguin en condicions de matricular assignatures de segon curs.

L’ordre per a la modificació de matrícula es publicarà el dimecres 24 de gener a partir de les 13:00 h. Qui no es presenti el dia i hora previstos en l’ordre de matrícula (o que no autoritzi algú a fer-ho) perd el dret de sol·licitar la modificació de la mateixa.

L’ampliació de matrícula només podrà formalitzar-se en els grups amb places disponibles.

Totes les modificacions de la matrícula en aquest període portaran associada la taxa de modificació de matrícula en compliment del que preveu el Decret de Preus Públics aprovat per la Generalitat de Catalunya.

arxivat sota: ,