APORTACIONS VOLUNTÀRIES A LA CAMPANYA UPC 0'7%

Aportacions voluntàries

La Campanya 0'7% permet als estudiants realitzar una aportació voluntària de 5 € en el moment de fer la matrícula, i al personal (PAS i PDI) realitzar aportacions voluntàries a través de la nòmina. Les contribucions rebudes per aquest mecanisme se sumen als recursos que hi aporta la institució per fer possible el programa de cooperació al desenvolupament de la UPC que gestiona el CCD.

Per què una campanya d'aportacions voluntàries?

• Els recursos obtinguts permeten donar més suport a noves iniciatives
  • Té un valor de sensibilització
  • Mostra el suport de la comunitat universitària a una UPC més solidària i compromesa.
  • Dóna suport a un projecte col·laboratiu i construeix comunitat: els projectes són de tots i totes!

5.613 gràcies!

Els resultats de la campanya del curs 2016-2017 ha hagut un petit descens, tant en el nombre de matriculats i també en els estudiants adherits a la Campanya, respecte al curs anterior, arribant a les 5.613 adhesions.

En un context de crisi econòmica tan complicat com l'actual, agreujat pel fort increment que aquests anys han experimentat les taxes universitàries, la comunitat universitària mostra una vegada més la seva solidaritat i la seva aposta per una universitat que, malgrat les dificultats, ha de mantenir-se compromesa i activa amb la cooperació al desenvolupament.

arxivat sota: ,