CONCURS ARTEFACTES DE LECTURA

Fins el 30 de juny
CONCURS ARTEFACTES DE LECTURA

www.artefactesdelectura.cat

Les biblioteques de la Universitat Politècnica de Catalunya – UPC i les xarxes de biblioteques públiques catalanes (Diputació de Barcelona i Generalitat de Catalunya) , amb l’ajut i col·laboració de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona de la UPC convoquen el segon concurs de disseny: ARTEFACTES DE LECTURA.
El concurs d’enguany s’adreça als estudiants universitaris d’arquitectura i disseny i als estudiants de batxillerat o cicles formatius de grau mitjà i i superior.
Volem que, amb la vostra creativitat i talent, creeu un artefacte transformable en racó de lectura i escriptura d’ús individual i de fàcil portabilitat.
Aquest objecte ha de permetre el transport d’un llibre, llibreta, portàtil, tauleta, etc. i els complements necessaris per al seu ús.

Els requisits que ha de complir l’artefacte que dissenyeu per a aquest concurs són:
● Fer de suport de lectura (per a un llibre o tauleta, per ex.)
● Contenir i organitzar estris complementaris (mòbil, cables, endolls, bolígrafs,regles, etc.)
● Proporcionar llum pròpia o permetre la possibilitat d’afegir una externa, perfacilitar la lectura.
● Dotar d’una superfície de lectura i escriptura de mida mínima DIN A3 i màxima DIN A2
● Incorporar elements que permetin aïllarse de l’entorn i facilitar la concentració

● Integrarse en ambients i espais diversos (domèstics o públics) fent especial èmfasi en la possibilitat que sigui un objecte d’ús a les biblioteques.

El lliurament s’ha de fer utilitzant la làmina que us descarregueu de la web i la tramesa es fa mitjançant el formulari a

El termini per a presentar la vostra proposta és el 30 de juny de 2017
Aquesta és la segona edició del concurs que es va iniciar el 2015 en motiu de la celebració de l’Any de les biblioteques. A l’edició anterior es proposava el disseny d’una cadira pensada per a tenir la doble funció de seure i ser suport o contenidor de llibres.
Trobareu la informació i els guanyadors al web Cadira 2015B a : cadira2015b.cat

arxivat sota: ,