LLIÇONS

LLIÇONS
Lliçons

>>> Col·lecció Lliçons ETSAB

Pots passar a recollir el teu exemplar al teu Departament

Són moltes les veus que han passat per l’Escola i han deixat una forta empremta en el pensament de generacions d’alumnes i professors. Aquest coneixement, sovint transmès i dissipat de forma oral, ha contribuït a la construcció de la memòria històrica i col·lectiva de l’ETSAB. La col·lecció Lliçons busca deixar el testimoni escrit i perdurable, tant del passat més recent com llunyà, d’algunes d’aquestes manifestacions”.

Idea original de la col·lecció LLIÇONS: Ariadna Perich i Roger Such
Disseny gràfic: Julia Doz i Helena Fradera

Imprès:
LLIÇONS #01. CARLOS FERRATER / LUIS MORENO MANSILLA
LLIÇONS #02. JOAN BUSQUETS / MANUEL DE SOLÀ-MORALES
LLIÇONS #03. CARLOS MARTÍ MAGISTER HONORIS CAUSA
Coordinació editorial: Ariadna Perich i Roger Such

En procés:
LLIÇONS #04. IGNACIO PARICIO
LLIÇONS #05. ORIOL BOHIGAS
LLIÇONS #06. RAFAEL MONEO
Coordinació editorial: Carolina B. Garcia

Cada número de la col·lecció Lliçons emparella dues conferencies singulars i rellevants de la història de l’Escola. En un mateix volum es combina la conferència recent d’un dels seus professors més il·lustres (lliçons inaugurals o conferències institucionals) amb una conferència històrica del seu Arxiu i que no ha estat publicada anteriorment (conferència de referència, setmana cultural o Arxiu Històric). La col·lecció relaciona el present més actual de l’Escola amb la seva història amb la voluntat d’establir la continuat de les idees entre generació i generació.

Cada número de Lliçons està en idioma original i anglès.

Més informació: http://etsab.upc.edu/ca/cultura/publicacions

arxivat sota: , ,