CONVOCATÒRIA AJUDES MATRÍCULA

Màster Universitari en Estudis Avançats en Arquitectura - MBArch
CONVOCATÒRIA AJUDES MATRÍCULA

L’objectiu de la convocatòria és incentivar la recerca en l’àmbit d’urbanisme en els estudis del Màster Universitari en Estudis Avançats en Arquitectura-Barcelona (MBArch) (90 crèdits, temps complet, DOBLE LINIA). Se seleccionarà una persona que haurà de desenvolupar el seu treball de fi de màster sota la perspectiva de la “Regeneració Urbana” durant l’any acadèmic en què es matriculi, seguint les pautes marcades pel concurs. L’objectiu final és el desenvolupament d’una línia de Doctorat Industrial amb la formació, la recerca, la transferència de coneixement i la divulgació científica en l’àmbit de la regeneració urbana.

Podeu consultar les bases de la convocatòria en aquest enllaç.

Les sol·licituds s'han de presentar al registre mitjançant la Seu Electrònica de la UPC. El termini acaba el 12 de setembre de 2022.