Entrega de Premis ARQUITECTURA del CSCAE

Els Premis ARQUITECTURA del CSCAE reconeixen el millor de l'arquitectura i l'urbanisme en una gran nit en la qual s'han premiat els valors més socials, culturals i sostenibles.
Entrega de Premis ARQUITECTURA del CSCAE

Aquests dies s'han lliurat Els Premis ARQUITECTURA del CSCAE, uns premis que s'han re formulat i que aquest any s'han dirigit a reconèixer el millor de l'arquitectura i l'urbanisme, s'han premiat els valors més socials, culturals i sostenibles de l'arquitectura i l'urbanisme, posant el focus sobre els seus efectes a la salut, el benestar i la seguretat de les persones, així com en la sostenibilitat del planeta.

Un nou posicionament de l'arquitectura que integra totes les disciplines, els agents que la fan possible, i que la projecta com a un dels valors més rellevants del benestar de les persones.

En aquest context, els professionals formats i el professorat d'escoles d'arquitectura de la UPC han quedat ben representades. Moltes felicitats als distingits i premiats!!

Agrair a la presidenta del CSCAE Marta Vall-llossera i al seu equip per convidar-me a participar com a directora del Departament de Tecnologia de l'Arquitectura en una tasca de selecció tan difícil, una satisfacció l'acollida i els debats entre els membres del tribunal. S'aprecia una ferma coincidència que és el moment de posar en valor i visibilitzar aquest camp professional, amb totes les disciplines que ho fan possible, defensant les atribucions professionals que ens distingeixen als professionals espanyols de la resta d'Europa, una tasca que hem d'emprendre conjuntament amb els col·legis professionals i també en l'àmbit acadèmic universitari.

Notes de Prensa CSCAE: