CÀTEDRA BATLLEIROIG

Premis i beques - Convocatòria 2022
CÀTEDRA BATLLEIROIG

Oberta la convocatòria de les beques de pràctiques i els premis Càtedra Batlleiroig 2022

Per segon any, Batlleiroig organitza els premis Càtedra Batlleiroig i les beques de pràctiques Càtedra Batlleiroig per a incentivar la comunitat estudiantil a la realització de treballs que abordin les temàtiques que es promouen des de la Càtedra, així com detectar el talent individual d’interès per a l’empresa.

Els PREMIS CÀTEDRA BATLLEIROIG busquen reconèixer els projectes acadèmics de la UPC que, des de l'arquitectura, l'urbanisme o el paisatgisme, aportin solucions per a combatre l'emergència climàtica i construir les ciutats del futur. El premi serà atorgat per la Càtedra Batlleiroig i tindrà un import de 1.000€.

Podran optar al premi Càtedra Batlleiroig els estudiants de la UPC que hagin obtingut una nota d’Excel·lent o Matrícula d’honor en un TFG de Grau en Estudis d’Arquitectura (GArq), un TFM de Màster Habilitant d’Arquitectura (MArq) o de Paisatgisme (MBLandArch), de la UPC i que s'hagin entregat en el període comprès entre el 01/01/2021 y el 31/12/2021.

Els autors i autores dels treballs hauran d’entregar la documentació establerta en aquestes Bases abans del 30/06/22 a les 23:59 h.

→ Accedeix a les bases del premi a www.batlleiroig.com/bases-premi-catedra-batlleiroig-2022
→ Consulta qualsevol dubte en referència al premi a

La missió de les BEQUES DE PRÀCTIQUES CÀTEDRA BATLLEIROIG és estimular i promoure l'aprenentatge pràctic de solucions per a combatre l'emergència climàtica. Es convoquen 2 beques per fer una pràctica a Batlleiroig, amb una durada de 6 mesos, 525 hores de dedicació i remuneració de 8 euros/hora, que es farà via Conveni de Cooperació Educativa.(obriu en una finestra nova)

Podrà optar a aquesta beca l’alumnat d’Arquitectura GArq i MArq i de Paisatgisme MBLandArch, de la UPC. [Si ets estudiant ETSAB, comprova si acompleixes els requisits per fer convenis de pràctiques(obriu en una finestra nova)]

Els estudiants interessats en aquesta beca de pràctiques remunerades podran presentar els seus escrits de motivació i CV acadèmic, que es valoraran en funció de la seva proximitat als temes d’interès de la Càtedra i els projectes que es porten a terme a l’empresa Batlleiroig.

Els candidats i candidates hauran d’entregar la documentació establerta en les bases abans del 01/06/22 a les 23:59 h.

→ Accedeix a les bases de les beques a www.batlleiroig.com/bases-beques-catedra-batlleiroig-2022
→ Consulta qualsevol dubte en referència a les beques a

Contingut relacionat: