PRÉSTECS UPC ALUMNI

Sol·licituds fins al 8 de juliol de 2022
PRÉSTECS UPC ALUMNI

El programa de Préstecs UPC Alumni proporciona oportunitats de futur als estudiants de la UPC amb altes capacitats acadèmiques, amb la qual cosa trenca les barreres econòmiques que els dificulten l'accés a la formació superior. Poden optar a la convocatòria els nous alumnes de grau del CFIS així com l'estudiantat que vol realitzar  un Erasmus o el TFG/TFM a l'estranger.

Convocatòria 2022-2023

Vols fer una estada internacional, però et manca finançament? T’agradaria fer el TFG o el TFM a l’estranger per ampliar el teu bagatge? O potser estàs cursant els estudis al CFIS i necessites suport econòmic?

Consulta la nova convocatòria dels Préstecs UPC Alumni 2022-2023, sense interessos i amb flexibilitat en el retorn.

Bases de la convocatòria(obriu en una finestra nova)

Els tràmits corresponents a la convocatòria de Préstecs UPC Alumni 2022-2023 s'han de dur a terme a través de la seu electrònica de la UPC. Consulta les bases de l'edició actual i gestiona la teva sol·licitud a través dels següents enllaços:

Sol·licitud de participació(obriu en una finestra nova):  del 28 de maig al 25 de juny per estades a l'estranger, i fins al 8 de juliol per cursar els estudis al CFIS.

Esmenes(obriu en una finestra nova) des del 28 de maig fins al 8 de juliol.

Acceptació del préstec(obriu en una finestra nova) des del 15  fins al 21 de juliol.

Al·legacions a la resoluciódes del 15 al 21 de juliol.