BECA AJUT MATRÍCULA MBARCH

Càtedra d'empresa Regeneració Urbana
BECA AJUT MATRÍCULA MBARCH

AJUDES A LA MATRÍCULA DEL MÀSTER UNIVERSITARI EN ESTUDIS AVANÇATS EN ARQUITECTURA-BARCELONA [MBArch]

L’objectiu de la convocatòria és incentivar la recerca en l’àmbit de l’urbanisme en els estudis del Màster Universitari en Estudis Avançats en Arquitectura-Barcelona (MBArch) (90 crèdits, temps complet, DOBLE LÍNIA o 60 crèdits, UNA LÍNIA). Les persones seleccionades hauran de desenvolupar el seu treball de fi de màster sota la perspectiva de la Regeneració Urbana durant l’any acadèmic en què es matriculi, seguint les pautes marcades pel concurs i pel director de la Càtedra. L’objectiu final és el desenvolupament d’una línia de Doctorat Industrial amb la formació, la recerca, la transferència de coneixement i la divulgació científica en l’àmbit de la regeneració urbana.

Vegeu totes les dades i els requisits en el document Bases de la convocatòria.

Les sol·licituds s'han de presentar al registre mitjançant la Seu Electrònica de la UPC abans de les 23.59 h del dia 18 de setembre de 2023.