GRAU: Modificació de matrícula de primer curs. Consulta el procediment i condicions

Modificació de matrícula per estudiantat repetidor de primer curs: El dijous 27 de gener /divendres 28 de gener de 2022 (modificació de matrícula via google meet amb cita prèvia). El dia 24 de gener s'informarà del procediment a seguir, mitjançant un correu electrònic, l'estudiantat que tingui dret a modificar la seva matrícula). Resulta imprescindible que l'estudiantat interessat a modificar la seva matrícula ompli el formulari de cita prèvia que s'enviarà, en cas contrari no podrà formalitzar la modificació de matrícula.

Totes les modificacions de la matrícula en aquest període portaran associada la taxa de modificació de matrícula en compliment del que preveu el Decret de Preus Públics aprovat per la Generalitat de Catalunya.

• Per estudiantes i estudiants que superin fase inicial.

• Per estudiantes i estudiants que els restin menys de 18 crèdits de fase inicial i estiguin en condicions de matricular assignatures de segon curs.

L’ordre per a la modificació de matrícula es publicarà el dimecres 26 de febrer de 2022 a partir de les 13:00h. Els estudiants i estudiantes que no es connectin el dia i hora previstos en l'ordre de matrícula (o que no autoritzin algú a fer-ho) perdran el dret de modificar la seva matrícula.

L’ampliació de matrícula només podrà formalitzar-se en els grups amb places disponibles.

Tota aquesta informació pot consultar-se a l'apartat Modificació de matrícula del web.