PRÉSTECS ALUMNI

Convocatòria curs 2023-2024
PRÉSTECS ALUMNI

CONVOCATÒRIA DELS PRÉSTECS UPC ALUMNI PER AL CURS ACADÈMIC 2023-2024

Els Préstecs UPC Alumni són un programa d’ajuts econòmics promogut per UPC Alumni conjuntament amb el Consell Social de la UPC, que neix amb l'objectiu d’evitar que la manca de mitjans econòmics sigui un impediment per al desenvolupament dels estudis de les persones.

Recorda: si vols fer una estada internacional, però et manca finançament. O si t’agradaria fer el TFG o el TFM a l’estranger per ampliar el teu bagatge. O fins i tot si estàs cursant els estudis al CFIS i necessites suport econòmic, pots optar a la convocatòria del 2023.

Molt important, els Préstecs UPC Alumni no impliquen interessos financers i aporten flexibilitat en el retorn.

Bases de la convocatòria 2023-2024(obriu en una finestra nova)

Els tràmits corresponents a la convocatòria de Préstecs UPC Alumni 2023-2024 s'han de dur a terme a través de la seu electrònica de la UPC. Consulta les bases de l'edició actual i gestiona la teva sol·licitud a través dels següents enllaços:

Sol·licitud de participació(obriu en una finestra nova): del 29 de maig al 25 de juny per estades a l'estranger i fins al 8 de juliol per cursar els estudis al CFIS).

Esmenes(obriu en una finestra nova) del 29 de maig al 8 de juliol, ambdós inclosos.

Acceptació del préstec(obriu en una finestra nova) del 15 al 21 de juliol, ambdós inclosos.

Al·legacions a la resoluciódel 15 al 21 de juliol, ambdós inclosos.