2n Networking Talent Day

El 14 de novembre de 2019, UPC Alumni va organitzar una nova edició del Networking Talent Day (NTD), a l’ETSAB. L’NTD és un esdeveniment adreçat a titulats i als estudiants d’últims crèdits de grau, màster i doctorat de la UPC, per contactar amb empreses que cerquen perfils professionals relacionats amb el sector de l’arquitectura, l’urbanisme i l’edificació.  Es van inscriure 158 persones.

2ntl-programa.jpg

Empreses i institucions participants

ASEMAS lliura un iPad Pro a la guanyadora del sorteig realitzat en el Networking Talent Day 2019 a l'ETSAB

ASEMAS va participar en el Networking Talent Day 2019 a l'ETSAB de Barcelona durant el dia 14 de novembre. Tots els estudiants d'arquitectura que van visitar al llarg del dia el nostre estand van poder conèixer de prop la tasca que desenvolupa ASEMAS en el seu futur àmbit professional.

A més, a la fira es va promocionar el sorteig d'un iPad Pro 64Gb, la guanyadora ha resultat, Laura Arroyo Costa, alumna d'Arquitectura a l'ETSAB. El premi va ser lliurat el dia 11 de desembre de 2019, de mans del Sr. Rafael Mur Soteras, vicepresident de el Consell d'Administració de ASEMAS, que va aprofitar l'ocasió per brindar l'ajuda i suport de la Mútua per al seu futur laboral.

Des ASEMAS, volem felicitar i agrair a Laura Arroyo seva participació en aquest sorteig, i desitjar-li un gran futur professional.

La Diba en el 2n NTD-ETSAB

La Diputació de Barcelona participa, el dia 14 de novembre d’enguany, en la 2n edició del networking (NTD), l’esdeveniment anual d’UPC Alumni que facilita el contacte entre les empreses i el talent que es genera a la Universitat Politècnica de Catalunya.
Aquí et mostrarem com pots treballar a l’Administració Pública a Catalunya i en concret a l’Administració Local, quines són les funcions del lloc de treball d’arquitecte/a dels ajuntaments, així com els requisits que es demanen per a participar en els processos selectius per a accedir a aquestes places.

Imatges de la segona edició del NTD a l'ETSAB

2ntl-imatg01.JPG

2ntl-imatg02.JPG