ETSAB Alumni

ALUMNI-ETSAB INICIA EL SEU CAMI

El nou club ALUMNI-ETSAB comença a caminar. Ja disposa d’un equip de gent per a a treballar-hi. Està format per les sotsdirectores de l’ETSAB, Elena Fernández i Carolina García, el professor Félix Arranz, la ex alumna de l’Escola Ana Bassat, i l’ex professor de l’Escola Cèsar Díaz, en els que el Director Félix Solaguren i el President d’Alumni-UPC Josep M. Vilà han fet confiança. La Marta Sogas hi donarà suport administratiu des del nostre Centre, i tot l’equip d’ALUMNI-UPC des del Campus Nord de la nostra Universitat.

Animem a que us hi sumeu tots els titulats de grau en aquesta Escola, estudiants o professors, i també, a tots els titulats de grau o postgrau d’altres Universitats que hi estiguin seguint o hagin seguit cursos de Màster a l’ETSAB.

ALUMNI-ETSAB pretén ser una plataforma de convivència, de diàleg, d’intercanvi, de serveis, que generi sinèrgies de tota mena entre els que estem a prop de l’Escola on ens hem format i hem après la nostra professió. Sinèrgies que ens permetin avançar a través de les avantatges de les activitats compartides. Com més siguem, més coses obtindrem.

No comencem de cero, ALUMNI-UPC, fa temps que funciona, i el proper dia 4 de juliol a les 18h, amb tots els que ja us hagueu inscrit a ALUMNI, podrem compartir la jornada UPC-Spirit que es celebrarà en el magnífic escenari de l’Escola de Nàutica de la UPC al Pla de Palau, 18 de Barcelona.

Podeu veure el programa de la Jornada UPC-Spirit i molta més informació sobre els objectius i activitats de ALUMNI-UPC a la pàgina web https://alumni.upc.edu.

Per qualsevol proposta o consideració sobre el nou club ALUMNI-ETSAB podeu adreçar-vos al professor Cèsar Díaz, els dimecres de 11 a 13h, a la Planta 1 de l’ETSAB, (passadís de Direcció) o enviant un email a alumni.etsab@upc.edu