Alumni-ETSAB

INICIA EL SEU CAMI... AMB BON PEU

Efectivament, us podem trametre una bona notícia: la ex-alumna de la nostra Escola, EVA FRANCH GILABERT ha resultat elegida Alumni-UPC de l’any 2019, pels diversos col·lectius d’ex-alumnes que s’integren i organitzen en el sí de la Universitat Politècnica de Catalunya.

El Premi li serà lliurat pel Rector de la nostra Universitat en el decurs de la Jornada UPC-Spirit que es celebrarà el proper dijous dia 4 de juliol, a partir de les 19h a l’Escola de Nàutica de la UPC, Plaça Palau, 18, Barcelona. Per a més informació podeu consultar la pàgina web https://alumni.upc.edu/ca

evafranch.jpgEva Franch Gilabert, ha estat nomenada recentment directora de la Architectural Association School of Architecture de Londres, l’escola independent més antiga del Reine Unit i un referent internacional tant per la seva innovació docent com per les reconegudes trajectòries professionals dels seus ex-alumnes, entre els que s’hi troben Rem Koolhass i Richard Rogers, Zaha Hadid i David Chipperfield.

Anteriorment a aquest nomenament, des de 2010 a 2018, Eva Franch ha estat comissària i directora executiva del Storefront for Arte and Architecture de Nova York una associació sense ànim de lucre compromesa en las formes més innovadores d’arquitectura, art i disseny, que busca generar diàleg i ser un fòrum per a les veus emergents. A més a més d’això, ha rebut nombrosos premis i beques, essent el seu treball exhibit internacionalment en el FAD de Barcelona, en la Bienal d’Arquitectura de Venècia, en el Vitra Design Museum i en la Bienal d’Arquitectura de Shenzhenm, entre d’altres.