Networking Talent Social Day - Economia Social i Solidària

NTD Social. Cartell_350.png

El 6 d'abril UPC Alumni organitza el Networking Talent (Social) Day del 2022. L'edició d'enguany està centrada en l’economia social i solidària. La seva finalitat és facilitar el contacte entre empreses, institucions i el talent que es genera a la UPC, per impulsar l'ocupació de qualitat en un sector de caràcter transversal.

La presentació que farà el rector de l’informe de responsabilitat social de la UPC. Connectem el Campus amb la comunitat aquell dia, se sumarà a l'esdeveniment.

Mitjançant aquestes trobades del Talent UPC, empreses, institucions, estudiantat i Alumni podran disposar d’espais per generar els contactes. Les empreses i organitzacions presents podran informar els assistents dels perfils professionals que busquen, a la vegada que els assistents tindran l’oportunitat de traslladar a les empreses les seves consultes i presentar les seves candidatures.

Data i hora: 6 d’abril, de 16:00 a 19:00 h
Lloc: Escola d’Enginyeria Barcelona Est, EEBE - Format presencial

Programa complet i inscripcióhttps://alumni.upc.edu/ca/esdeveniments/reclutament/networking-talent-day-economia-social-i-solidaria