Activitats i notícies actuals

Networking Talent Day - Arquitectura, urbanisme i edificació

Cartell_NTD2023.pngL'NTD representa una oportunitat única per facilitar el contacte entre empreses i institucions del sector de l'arquitectura, l'urbanisme i l'edificació amb professionals que han cursat o estan cursant a la UPC un grau, màster, doctorat i que volen incorporar-se al mercat de treball.

Durant la jornada presencial, els participants tindran l'oportunitat de mantenir breus trobades, en grups reduïts, per informar dels perfils professionals que cerquen les empreses/institucions i atendre les consultes que se'n derivin.

Data i hora: 30/10/2023 de 10.00 a 14.00 h
Lloc: Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona, ETSAB - Format presencial

NTD2023-1.JPG
NTD2023-2.JPG
NTD2023-3.JPG
NTD2023-4.JPG
NTD2023-5.JPG

Col·lecció "Documentos de Arquitectura Moderna"

Arquitecturas no construidas-Teresa Rovira.pngS'ha publicat el segon volum d'aquesta col·lecció titulat Arquitecturas no construidas. El podeu consultar a UPCommons.

Guies d'orientació - Cap a la cerca de feina

GuiesOrientacio.jpgUPC Alumni ha elaborat quatre guies per facilitar la inserció laboral dels estudiants:

1. Prepara't per la cerca de feina
  2. Redacta una bona carta de presentació
  3. Posa a punt el teu currículum
  4. Destinació: l'entrevista de selecció

Consulta els consells i recomanacions que es recullen en aquestes guies d’orientació.