PREMI AL COMPROMÍS SOCIAL: CANVIA EL MÓN AMB LA UPC

Per segon any el Consell de Direcció, juntament amb el Consell Social, ha convocat el Premi UPC al Compromís Social, que s’orienta a destacar el valor dels programes, projectes i activitats desenvolupats per la comunitat UPC (estudiantat, PAS, PDI, alumni i personal jubilat) relacionats directament amb el compromís social en els àmbits nacional, estatal i internacional. En aquest enllaç hi podeu trobar les bases i la resta d’informació.

El reconeixement s’articula en les modalitats següents:

• Compromís social en l’àmbit de la igualtat de gènere

• Compromís social en l’àmbit de la cooperació

• Compromís social en l’àmbit de la sostenibilitat

• Compromís social en l’àmbit de la inclusió

Les candidatures han de fer referència de manera principal a equips de persones, tot i que no s’exclou la possibilitat que siguin a títol individual, i les poden presentar tant persones com unitats de la UPC.

Les candidatures són proposades per les persones responsables dels òrgans de la UPC que representen cadascuna de les modalitats: les xarxes de responsables d’inclusió, d’igualtat, de cooperació i de sostenibilitat de la UPC, els equips de direcció dels centres docents o algun membre del Consell de Direcció, i s’eleven a la Comissió de Valoració del premi. Les persones candidates han de donar el vistiplau a la seva candidatura.

Com a responsables d’algun d’aquests àmbits, agrairíem la vostra col·laboració per a proposar candidatures vinculades al vostre centre i entorn.

Les candidatures s’han de presentar mitjançant el formulari, no més tard del proper 15 de juliol.

arxivat sota: , , ,