Cooperació i Sostenibilitat a l'ETSAB

El CCD (Centre de Cooperació per al Desenvolupament) de la UPC és la unitat que coordina els programes de cooperació per al desenvolupament i de participació i voluntariat social de la UPC (https://www.upc.edu/ccd/ca).

Cada centre docent té designat un responsable d'igualtat i un responsable de Cooperació i Sostenibilitat.

A l'ETSAB, el professor responsable és Joan Moreno Sanz, a qui us podeu adreçar per correu electrònic: director.etsab@upc.edu per qualsevol qüestió relacionada amb aquests temes.

Novetats

Taller de campanyes creatives sobre els drets de les persones refugiades

Són uns tallers que organitza el Comitè Català d'ACNUR, conjuntament amb les universitats catalanes. Consten d'una formació online de 25 h sobre com fer campanyes de sensibilització i sobre el dret d'asil, i a continuació els participants tindran un pressupost i el suport d'ACNUR per desenvolupar les seves pròpies campanyes.
La participació és gratuïta, i té el reconeixement d'1ECTS per als estudiants de grau de la UPC.
Se'n faran 3 edicions, els mesos de febrer, març i abril d'enguany. Per a més informació i inscripcions vegeu aquest enllaç.