Programes de Màster de l'ETSAB. Curs 2020/21

Els Programes de Màster de l'ETSAB -Màster universitari en Estudis Avançats en Arquitectura-Barcelona (MBArch), Màster universitari en Estudis Avançats en Disseny-Barcelona (MBDesign UPC-UB) i Màster Universitari en Paisatgisme (MBLandArch)- arrencaran aquest proper curs 2020-2021 en format online. Creiem que és una magnífica oportunitat de reflexionar sobre nous continguts; avançar en tècniques de recerca i projecte de forma interactiva, ajustant a ritmes i necessitats diverses, sense renunciar, ni a la feina de taller, ni a les visites, encara que aquestes siguin virtuals.

Tan aviat se'ns autoritzi per l'autoritat sanitària competent, oferirem també, a qui ho prefereixi, ensenyament presencial, donant suport especialment als tallers de pràctiques i de projectes. Però es garantirà que qualsevol persona pugui acabar així mateix des de la seva pròpia ciutat, mantenint el format en línia.

El professorat responsable d'assignatures dels màsters podrà fer reserves puntuals dels espais interiors que quedin lliures, sempre que no sigui en setmanes de presencialitat de 1r curs dels Graus. Les aules exteriors, si les condicions climatològiques ho permeten, es podran reservar en qualsevol setmana

Les reserves d'espais es poden fer a: Aules: equipament i reserves(obriu en una finestra nova)

Les defenses dels TFE es preveuen telemàtiques fins a nou avís.

openetsab2020-p.jpeg  mapa.JPG