La TERCERA LLENGUA als graus de la UPC

Des de la seva implantació, els estudis de grau de la UPC estableixen l’assoliment de la competència en tercera llengua com a condició per obtenir el títol. Tots els estudiants de grau, independentment de l’any d’accés, disposeu de les 4 vies establertes en l’apartat 3.3 de la Normativa acadèmica de grau i màster de la UPC (NAGRAMA)
1. Haver obtingut com a mínim 9 ECTS corresponents a assignatures impartides completament en una tercera llengua.
2. Elaborar i defensar el treball de fi de grau en una tercera llengua.
3. Fer una estada en una universitat o empresa estrangera en el marc d’un programa de mobilitat o d’un conveni de cooperació educativa i haver obtingut un mínim de 9 ECTS.
4. Acreditar el coneixement d’una tercera llengua amb un certificat del nivell B2 (entès com a nivell complet o B2.2) o un nivell superior del Marc Europeu Comú de Referència, que és l’organisme de referència en l’aprenentatge i reconeixement de llengües.

Consulteu la página web del Servei de Llengües i terminologia de la UPC per a més informació.

arxivat sota: ,