BECA EQUITAT: Període extraordinari de presentació de sol·licituds, de l'1 al 22 març

L'obertura del període extraordinari per a la presentació de sol·licituds de la Beca Equitat, des de l'1 al 22 de març, es dóna en els següents casos:

• Estudiants que van formalitzar la seva primera matrícula en data posterior al 15 d'octubre de 2018
  • Qualsevol estudiant matriculat amb anterioritat al 15 d'octubre,  que vulgui aplicar la reducció del preu per crèdits les enginyeries (3,76 euros/crèdit) i que no ho hagi sol·licitat prèviament.  Recordeu que la convocatòria inicial no  recollia aquesta possibilitat. Posteriorment es va modificar la convocatòria per incorporar-ho de nou (31 d'octubre de 2018)

Disposeu de més informació en aquesta adreça: http://agaur.gencat.cat/ca/beques-i-ajuts/convocatories-per-temes/Termini-extraordinari-de-lacreditacio-del-tram-de-renda-familiar-i-o-de-les-beques-Equitat-per-a-la-minoracio-dels-preus-dels-credits-dels-estudis-universitaris-per-al-curs-2018-2019-EQUITAT-2018

arxivat sota: ,