Extinció pla 2010 - canvi de pla

A la fi del curs 2019-20

D’acord amb la taula d’extinció del Grau 2010, el cinquè curs queda extingit a la fi del segon semestre del curs 2019-2020. El 2 de juliol de 2020 es publicarà una resolució a aquesta pàgina amb els estudiants que s’hagin matriculat el curs 2019-20 i tinguin qualificacions no superades fins a cinquè curs. D'acord amb aquesta resolució, tots aquells que no hagin sol·licitat la renúncia al canvi de pla fins el 10 de juliol de 2020, se’ls canviarà de pla i se’ls prepararà l’expedient, perquè es puguin matricular del Grau en Estudis d’Arquitectura i continuar d’aquesta manera els seus estudis d’Arquitectura si així ho desitgen. Els que sol·licitin la renúncia al canvi de pla, se'ls tancarà l'expedient de Grau 2010 i no podran matricular-se el curs 2020-21.

Cinquè curs quedarà extingit a la fi del segon semestre del curs 2019-2020. Només podran formalitzar la matrícula al grau 2010 els estudiants que els resti pendent el Projecte de Fi de Carrera (sense docència, només amb dret a defensa), i completar la seva matrícula amb assignatures optatives si s'escau, a la fi del mes de setembre.

En el cas que un estudiant amb totes les assignatures superades, excepte el Projecte de Fi de Carrera, desitgi no formalitzar la matrícula del Projecte de Fi de Carrera i vulgui optar per canviar de pla per formalitzar la matrícula del Grau en Estudis d'Arquitectura (pla 2014),  serà necessari sol·licitar-ho via e-secretaria del 30 de juny al 10 de juliol de 2020Si opten per canviar-se de pla les qualificacions entre 4 i 4,9 es mantindran al Grau 2014.

Per a tota la informació sobre extinció del pla 2010 segueix aquest enllaç

arxivat sota: ,