Nou tràmit online de sol·licitud de títol de Grau i Màster

Nuevo trámite online de solicitud del título de grado y máster/ New online application process of degree and master's diploma

Aquells estudiants que estiguin en disposició de poder sol·licitar el títol es poden adreçar per correu electrònic (secretaria.etsab@upc.edu) a la Secretaria Acadèmica de l'escola des d'on els facilitarem les instruccions per realitzar el tràmit.

-------------------------------------------------------------

Aquellos estudiantes que estén en disposición de poder solicitar el título pueden dirigirse por correo electrónico (secretaria.etsab@upc.edu) a la Secretaría Académica de la escuela desde donde les facilitaremos las instrucciones para realizar el trámite.

Those students who are in a position to apply for the degree can contact the Academic Secretary of the school by email (secretaria.etsab@upc.edu) from where we will provide them with the instructions to complete the process.

arxivat sota: