Cursos d'aprenentatge d'idiomes i exàmens d'acreditació d'idiomes

Procediment

Per demanar reconeixement de crèdits per cursos o exàmens d'idiomes, és imprescindible haver superat prèviament la competència en tercera llengua per qualsevol de les vies previstes a la normativa UPC.

Per saber per quins idiomes es pot demanar el reconeixement, quins certificats són vàlids o quants crèdits es poden obtenir per nivell, consulteu la pàgina del Servei de Llengües i Terminologia de la UPC

Documentació necessària

Certificat oficial de superació de nivell o de curs d'idiomes on consti clarament el nivell assolit.

Com presentar la sol·licitud i documentació?

• Si la documentació aportada no es pot validar electrònicament, hauràs d'aportar l'original a la Secretaria, en horari d'atenció presencial, dins els terminis del tràmit.

Un cop presentada la sol·licitud

• La Secretaria de l'ETSAB comprovarà que l'estudiant hagi superat la competència en tercera llengua i revisarà i validarà la documentació aportada.

• En funció de l'idioma i nivell acreditat, introduirà el reconeixement que s'escaigui i tancarà la sol·licitud d'e-secretaria(obriu en una finestra nova).

• Un cop l'estudiant formalitzi el pagament que correspongui el reconeixement pujarà a l'expedient de l'estudiant. Aquests crèdits tenen la qualificació de reconeguts sense qualificació i no computen en el càlcul de la  nota mitjana de carrera ni del bloc curricular.

Terminis

• Primer semestre: Entre l'1 i el 30 de novembre