Inscripció Jornada de Portes Obertes ETSAB 2022

JPO-2022-Centres-G-1086-200-CAT.png

Data de la jornada   Tria la sessió on vols participar:

- Dades personals
- Estudis cursats o en curs
Estudis que curses o has cursat

- Estudis d'interès
Estudis que t'interessen
- Requeriments per la jornada
Tens necessitats especials?

Llegeix les condicions d'ús i privacitat i la taula d’informació bàsica de protecció de dades abans de donar el teu consentiment a la UPC per al tractament de les teves dades de caràcter personal recollides en aquest formulari.

Consentiment

Els camps marcats amb un asterisc * són obligatoris

Informació bàsica de protecció de dades

Responsable del tractament

Universitat Politècnica de Catalunya
Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona

informacio.etsab@upc.edu

Dades de contacte del delegat de protecció de Dades

Universitat Politècnica de Catalunya

Finalitat del tractament

F006. Organització de seminaris, congressos, jornades i cursos (consentiment). Informació sobre l'oferta d'estudis de la UPC (comunicacions comercials per mitjans electrònics), i enquesta de satisfacció en la incorporació al món universitari. Jornada de Portes Obertes Virtuals de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona de l'any 2020

F009. Publicacions institucionals de la UPC (memòries, notícies, imatges, etc.)

Legitimació

Basat en el consentiment que se li sol·licita, pot retirar el seu consentiment posant-se en contacte amb el responsable del tractament.

A les sessions virtruals:

• El vostre nom i cognoms o identificador a la sessió serà visible a la resta de participants en el moment d’assistir a la sessió mitjançant Hangouts Meet de G Suite.
  • La vostra imatge i/o veu serà accessible a la resta de participants en el cas que activeu la càmera i/o micròfon en el moment d’assistir a la sessió mitjançant Hangouts Meet de G Suite.
  • Farem servir una infraestructura virtual d’acord amb un model de computació en el núvol a través de Google i a l'empara de l'acord EU-US Privacy Shield.

Les vostres dades no se cediran a tercers, tret que sigui d’obligació legal.

Drets de las persones

Sol·licitar l'accés, la rectificació o supressió, la limitació del tractament. Oposar-se al tractament. Portabilitat de les dades .

Termini de conservació

Mentre sigui necessari per a qualsevol dels propòsits que es descriuen en la nostra política de conservació.

Reclamació

Si no ha estat satisfet l'exercici dels seus drets, pot presentar una reclamació davant APDCAT: apdcat.gencat.cat