Experiencing China. Tsinghua Summer School

Beijing, Xina | juliol 2018

La Tsinghua University organitza el programa “Experiencing China Summer School 2018”, al juliol de 2018. Aquest programa es concep com un seminari d’estiu, multidisciplinari i interactiu, per entendre millor la Xina. El programa s’adreça a estudiants de diferents universitats de tot el món.

La Tsinghua University ofereix la possibilitat de nominar DOS estudiants de grau o de màster de la UPC per participar en aquest programa i concedir-los una beca que cobreix el següent:

• Matrícula i taxes d’assistència al curs.
  • Allotjament en una residencia universitària de la Tsinghua University per a estudiants internacionals durant les dues setmanes de durada de l'activitat.
  • Assegurança bàsica d’accidents durant el període del curs.

Els estudiants que obtinguin la nominació hauran d’assumir les despeses de viatge i l’assegurança mèdica pertinent que es demanarà des de la Tsinghua University i que es requerirà per tramitar la sol·licitud de visat xinès.

+ INFO > Web

Sol·licituds i consultes > Gabinet de Relacions Internacionals UPC (