Beques SANTANDER-IBEROAMÉRICA_mobilitat grau > OBERTA convocatòria 2020/2021

termini sol·licituds 16 MARÇ 2020

Beques finançades pel Banc de Santander, adreçades als estudiants de grau UPC amb plaça de mobilitat 2020/2021 concedida a determinades universitats iberoamericanes d'Argentina, Brasil, Colòmbia, Mèxic, Perú, Uruguai i Xile.

19 beques per estudiants UPC  |  Import: 3.000€

La convocatòria es gestiona al Servei de Gestió Acadèmica UPC (Unitat de Beques i Ajuts a l'estudi i de Mobilitat). Consulta a la seva web el llistat d’Institucions Participants per veure si la teva universitat de destí està inclosa a la convocatòria UPC i llegeix les bases per veure les condicions, requisits i criteris d'adjudicació : + INFO(obriu en una finestra nova)

OBERTA CONVOCATÒRIA 2020/2021 > inscripcions fins 16 de març 2020 online a la plataforma Becas Santander(obriu en una finestra nova)

Contingut relacionat:
arxivat sota: , ,