IDIOMES PER ESTADES DE MOBILITAT

T'AGRADARIA FER UNA ESTADA DE MOBILITAT AL CURS VINENT?

La convocatòria ETSAB començarà a finals de GENER i amb l'inici del segon semestre... Posa't les piles ara que encara queda temps i mira d'acreditar el teu nivell i aconseguir el CERTIFICAT D'IDIOMA que necessites presentar amb la teva sol·licitud de places de mobilitat.

Consulta AQUÍ a l'apartat de 'requisits' els requeriments de nivell d'idioma de les diferents escoles on pots fer mobilitat.

(Atenció: INFORMACIÓ ORIENTATIVA del curs passat, S'ACTUALITZARÀ AL GENER 2020!!)

En cas que no tinguis cap certificat que acrediti el teu nivell, com a mostra, et deixem uns enllaços on podràs trobar informació:

Anglès _ EOI > Certificats d'anglès dels nivells B1, B2 i C1. Convocatòria extraordinària(obriu en una finestra nova) > Inscripció oberta del 18 al 22 de novembre!!

Anglès _ Cambridge English > FCE / CAE / CPE

Anglès _ examen TOEFL iBT

Anglès _ IELTS test

Alemany _ Goethe Institut > Certificats d'Alemany des del A1 fins al C2 > info examens(obriu en una finestra nova)