APUNTS URBANS

Nova optativa del Departament de Representació Arquitectònica
APUNTS URBANS

Apunts urbans:

Nova optativa (Dept RA). L'Objectiu principal d'aquesta nova assignatura és crear una activitat divertida i comunitària, en la qual els estudiants d'arquitectura i en alguns casos, associacions i col·lectius veïnals compartir un moment agradable, intercanvien visions i idees sobre el lloc, apropant d'aquesta manera l'arquitecte al ciutadà. L'Objectiu docent de la nova assignatura se centra en donar a conèixer les metodologies d'anàlisi urbà i arquitectònic a través del dibuix a mà alçada amb tècniques variades i mixtes.

14/02/2020 - 11/05/2020 - DV 15:00-18:00
Info: bruno.seve@upc.edu

Urban notes:

New elective course (AR Dept). The main objective of this new subject is to create a entertaining and communal activity, in which the students of architecture and in some cases, associations and neighborhood groups share a pleasant moment, exchange visions and ideas about the place, approaching in this way the architect to the citizen. The teaching objective of the new subject focuses on presenting the methodologies of urban and architectural analysis through hand drawing and other mixed techniques.

14/02/2020 - 11/05/2020 - FRIDAY 15:00-18:00
Info: bruno.seve@upc.edu