CONCURS INTERNACIONAL de fotografia de LLUM ARTIFICIAL (4a Edició)

El Taller d’Estudis Lumínics de l´ETSAB, UPC, impulsa la tercera edició del Concurs Internacional de fotografia en Llum Artificial, dirigit als estudiants d'Escoles d'Arquitectura, Enginyeria, Art i Disseny i aquest any també als professionals del sector. La inscripció és gratuïta.
CONCURS INTERNACIONAL de fotografia de LLUM ARTIFICIAL (4a Edició)

Compta com a membres organitzadors amb el Professor Dr. Adrià Muros de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB), de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) d'España, el Professor Dr. Adam Rybka de la Politechnika Rzeszowska Im Ignacego Lukasiewicza (PRZ), de Polonia, el Professor Dr. Tomaz Novljan de la Univerza V Ljubljani (UL), de Slovenia, la Professora Laura Murguia de la Technical University Kosice (TUK) de Eslovaquia i la revista especialitzada ICANDELA.

El concurs preten que les diferents sensibilitats que existeixen es puguin transmetre amb una imatge fotogràfica, capaces d’expressar valors tan diversos com possibilitats de relacionar la llum artificial amb els objectes, l’espaï, les atmosferes, els paisatges urbans i les diferents formes d'expressió artística.

Tenim interès en premiar la capacitat emocional i estètica en el camp dels disseny amb llum artificial, (en totes les seves variants) des d’una mirada  analítica  i crítica de la realitat. Fer aquest exercici d’observació permetrà descobrir les possibilitats creatives, d’emocionar, sorprendre i de transformar  amb la llum artificial  el món visual que neix quan se’n va el sol cada dia.

El concurs compta amb la participació de les principals empreses del sector de la il·luminació Artificial: Artemide, Grupo Lledó, iGuzzini, Viabizzuno, Sylvania, Sakma i d'altres.

El concurs valorarà especialment  la qualitat, la singularitat i la capacitat crítica dels efectes capturats en les fotografies, es valorarà que les imatges siguin directes, originals, que no estiguin manipulades, i que no hagin estat publicades en ningun altre medi, deixant en un ordre secundari la qualitat tècnica.

Si voleu mes informació sobre el concurs cliqueu als següent links: