CONCURS D'IDEES - SON BUSQUETS

Termini presentació: 20 novembre 2018
CONCURS D'IDEES - SON BUSQUETS

OBJECTIU: visibilitzar el valor de la caserna a l’imaginari col·lectiu dels ciutadans. Més enllà del valor patrimonial de Son Busquets, es proposa pensar la ciutat des de la reutilització, el reciclatge, la transformació i el compartir com a alternativa a la tàbula rasa.

REQUISITS: No n’hi ha. És un concurs obert a tota la ciutadania. No es requereix cap nacionalitat en particular. No es requereix ser major d’edat. No es requereix cap formació específica.

ENTITATS COL·LABORADORESTd’A (Associació sense ànim de lucre), ETSAV (Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès). EASDIB (Escola d’Art i Superior de Disseny de les Illes Balears) i COAIB (Col·legi d’Arquitectes de les Illes Balears).

FORMAT DE PRESENTACIÓ: Format lliure: Plànols, panells, imatges, música, poesia, narració, audiovisual, escultura, instal·lació, etc. Les propostes seran anònimes amb lema.

CALENDARI: 20/09: convocatòria del concurs. 20/10: festa solidària. 20/11: data límit per la recepció de propostes. 20/12: data límit per la resolució del jurat i anunci dels guanyadors. 20/01: data inauguració de l’exposició.

PREMIS: Primer premi: 1.000 €. Segon premi: 500 € .Tercer premi: 200 €.

JURAT: comptam amb un jurat de luxe, multidisciplinar i amb paritat de génere, que inclou arquitectes, artistes, músics, ecòlegs, arqueòlegs, geògrafs, etc.

Per a més informació podeu consultar el web https://jovesarquitectesmallorca.org