Sou a: Inici / Notícies / XVI CONCURS DE PROJECTES

XVI CONCURS DE PROJECTES

Integrat en el Taller de Concursos de l'ETSAB
XVI CONCURS DE PROJECTES

El Foro Cerámico Hispalyt ha convocat un nou concurs adreçat a estudiants que s'hagin matriculat a Arquitectura, com a mínim al 3r curs, i a arquitectes que s'hatit titulat recentment.

En l'enllaç següent [https://www.foroceramico.es/concurso-de-proyectos/bases] trobareu les bases i tota la informació referent al concurs. Hi ha dues fases, amb dos premis cadascuna:

1. Una a nivell d'escola, amb termini de presentació el 19 de març de 2021.
  2. Una a nivell estatal en que hi participaran els projectes guanyadors de la primera fase, en competició amb la resta d'escoles adherides al Foro.

Aquest concurs s'integra dins el Taller de Concursos de l'ETSAB i, tal com s'esmenta en el Protocol del Taller de Concursos ETSAB, donarà dret al reconeixement de 2 ECTS. Un equip docent tutelarà i farà el seguiment del taller.

Per a més informació, podeu escriure al correu informacio.etsab@upc.edu. En aquest correu també podreu fer la inscripció.

Us animem a participar-hi.

arxivat sota: ,