Sou a: Inici / Notícies / CONCURS FORO CERÁMICO HISPALYT

CONCURS FORO CERÁMICO HISPALYT

Nou termini de presentació: 14 de maig de 2021
CONCURS FORO CERÁMICO HISPALYT

El Foro Cerámico Hispalyt ha convocat un nou concurs adreçat a estudiants que s'hagin matriculat a Arquitectura, com a mínim al 3r curs, i a arquitectes que s'hagin titulat recentment.

Enguany s'ha proposat el disseny d'un pavelló de bonsais al Reial Jardí Botànic de Madrid.

Atès que fins al moment no hi havia prou inscripcions, s'ha ampliat el termini de presentació fins al 14 de maig de 2021.

En l'enllaç següent [https://www.foroceramico.es/concurso-de-proyectos/bases] trobareu les bases i tota la informació referent al concurs. Hi ha dues fases, amb dos premis cadascuna:

1. Una a nivell d'escola, amb termini de presentació el 14 de maig de 2021.
  2. Una a nivell estatal en que hi participaran els projectes guanyadors de la primera fase, en competició amb la resta d'escoles adherides al Foro.

La presentació del projecte s'ha de fer obligatòriament en format digital i en paper. Els terminis de presentació a l'ETSAB i altres especificacions sobre el format els podeu en aquest enllaç.

Us recomanem també que consulteu els documents següents:

1. Consultes i documentació dels projectes
  2. Bases

Aquest concurs s'integra dins el Taller de Concursos de l'ETSAB i, tal com s'esmenta en el Protocol del Taller de Concursos ETSAB, donarà dret al reconeixement de 2 ECTS. Un equip docent tutelarà i farà el seguiment del taller.

Per a participar-hi cal omplir el Formulari d'inscripció, fins al 16 d'abril de 2021.

Més informació a informacio.etsab@upc.edu

Us animem a participar-hi.

arxivat sota: ,