CONCURS PLADUR 2020

Termini presentació projectes: 20 d'abril de 2020
CONCURS PLADUR 2020

Ha estat convocat el concurs de solucions constructives Pladur, que enguany celebra el 3oè aniversari.

Trobareu tota la informació i l'enllaç a la inscripció al web https://concursopladur.com/

A l'ETSAB, el termini de presentació de projectes s'acaba el 20 d'abril de 2020.

Donades les circumstàncies actuals, el lliurament es farà de forma telemàtica, enviant un correu electrònic a:

Haureu de lliurar:
  • Un arxiu PDF  de nom: PANELES GRAFICOS LEMA XXXXXXXX (resolució mínima de 150 píxels per polzada) que contindrà  cada plànol A2 presentat (màxim 4 panells A2 en format vertical). En els plànols no figurarà: ni el nom, ni el codi ni la Universitat del/dels participants. Cada un dels plànols estarà numerat, hauran de recollir clarament el «lema» a la cantonada superior dreta.
  • Un arxiu A4 PDF de nom LEMA:XXXXXXXXX on a la primera pàgina figurarà el LEMA I ELS CODIS DE PARTICIPACIÓ de tots els integrants del grup.A les pàgines següents figurarà: "el lema y los datos personales de cada participante (nombre, apellidos, Escuela, código, correo electrónico, domicilio, código postal, N.I.F., nacionalidad y teléfono/-s de contacto). Breve currículum y una fotografía tamaño carné de cada uno de los integrantes del equipo" tal com s'especifica a les bases del concurs.
arxivat sota: ,