CULTURES D'AVENIR

CULTURES D'AVENIR

PROGRAMA: CULTURES D’AVENIR. CCCB & POMPIDOU & HKW

ASSIGNATURA: ALL SCALES OF THE PROJECT. MBARCH & MARQ

L’Oficina Franco Alemanya per a la Joventut (OFAJ, DFJW) ofereix 2 places a l’ETSAB per participar en el programa europeu Cultures d’Avenir, en el que hi participaran 24 estudiants d’Arquitectura, Belles Arts, Cinema i Teatre de diversos indrets per reflexionar sobre les noves relacions entre Art i Política i per construir una nova identitat europea de mirada creativa, inclusiva i sostenible.

L’ETSAB farà una primera selecció de 4 estudiants. D’aquestes quatre sol·licituds es farà una segona tria en la que també hi intervindrà el CCCB amb l’objectiu de seleccionar les dues persones que participaran finalment al programa.

1. Requisits:

• Haver fet la preinscripció de l'assignatura optativa "All Scales of the Project" del MBArch per al curs 2021-22.
  • Tenirel nivell B2 o superior d’anglès.
  • Tenir disponibilitat per poder assistir a les jornades de París (1-5 de novembre 2021, presencials), a les de Berlín (al gener, on-line) i a les del CCCBa Barcelona (9–11 de març 2022, presencials). La dedicació horària al programa durant els mesos de novembre a març (a excepció de les trobades) s’estima en 2h/setmana.

2. Finançament:

• No s’ha de pagar cap matrícula per accedir al programa. Està finançat pels partners (OFAJ, Pompidou, HKW i CCCB).
  • El viatge i l’estada a París aniran a càrrec dels organitzadors.

Per optar a aquesta convocatòria cal omplir aquest formulari, adjuntant la documentació següent, fins al 19 de setembre de 2021:

• CV (amb les dades i interessos personals).
  • PORTFOLI (on es pugui veure la capacitat propositiva i la creativitat).
  • CERTIFICAT D’ANGLÈS NIVELL B2 o superior.

Més informació aquí.