DEIXEM EL PAPER ENRERE!

El diposit del TFG, PFC, PFG i TFM serà online.
DEIXEM EL PAPER ENRERE!

Novetat important curs 2019-20

La UPC habilita una atenea TFE que permet realitzar el dipòsit online dels treballs finals d'estudis (e-secretaria + atenea TFE). Aquest sistema comporta moltes millores, no només per l'estudiantat que no haurà de portar una còpia en paper pel dipòsit a la Secretaria, amb l'evident estalvi en temps i diners, sinó que permetrà que els tutors, tutores, directors, directores i responsables de les assignatures puguin validar el projecte, que serà així visible pel tribunal amb antelació a la defensa. A més, els projectes seran exportables a UPCommons per a la seva publicació, de manera senzilla i còmoda per l'estudiant.

Per a cadascun dels estudis, hem publicat informació a l'apartat corresponent del Treball de Fi d'Estudis, on trobareu també un manual d'usuari. Juntament amb els serveis informàtics de la UPC, mirarem de donar-vos suport en aquest tràmit. Per a consultes o dubtes podeu adreçar-vos a:

pfc.etsab@upc.edu

Deixem el paper enrere!