DESPOBLAMENT RURAL AL BERGUEDÀ

Jornada universitària | 23 abril 2021 | via Meet
DESPOBLAMENT RURAL AL BERGUEDÀ
El proper 23 d'Abril, les Escoles Tècniques Superiors d'Arquitectura públiques de Catalunya en col·laboració amb l'ETS d'Arquitectura de València organitzen les I Jornades Universitàries sobre Despoblament Rural centrades en la comarca del Berguedà. Aquest esdeveniment compta amb el suport del Consell Comarcal del Berguedà i l'Associació pel Desenvolupament Rural de la Catalunya Central, així com la Càtedra d'Innovació en Habitatge de la Universitat Politècnica de València. Durant aquesta jornada es presentarà el taller intensiu sobre despoblament rural que tindrà lloc el proper mes de juliol així com el testimoni de joves arquitectes que comentaran la seva experiència professional i vital al medi rural.
Nota de premsa publicada al web de la UPC.
Despoblament programa.jpg