DONACIÓ FONS MANUEL RIBAS I PIERA

20 febrer 2020 | 10.00 h | Biblioteca Oriol Bohigas ETSAB
DONACIÓ FONS MANUEL RIBAS I PIERA

El proper dijous 20 de febrer es farà l'acte protocol·lari de signatura del conveni de donació de la biblioteca del catedràtic Manuel Ribas i Piera a la UPC. Aquest important fons de llibres d'arquitectura del s.XVI al XX, ha estat dipositat a la Biblioteca de l'ETSAB.

Volem celebrar amb tots vosaltres aquesta generosa donació feta pels germans Ribas i Seix amb un acte el mateix dijous a les 10 del matí.
El programa de l'acte és el següent:

10:00 h. Intervencions

• Estanislau Roca, vicerector d’Infraestructures i Arquitectura de la UPC.
  • Félix Solaguren-Beascoa, director de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB).
  • Carme Ribas Seix, professora del departament de Projectes Arquitectònics de l'ETSAB.

10:30 h. Sobre el fons Manuel Ribas i Piera

• Carolina B. García-Estévez, sots direcció de l’ETSAB i professora del departament de Teoria i Història de l´Arquitectura i Tècniques de Comunicació.
  • Juan José Lahuerta, director de la Càtedra Gaudí i professor del departament de Teoria i Història de l´Arquitectura i Tècniques de Comunicació de l'ETSAB.

11:00 h. Agraïments i cloenda de l’acte

• Neus Vilaplana, cap de la Biblioteca Oriol Bohigas de de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB).

11:05 h. Visita a l’exposició

2020 Banderola Ribas Piera IIII.jpg