Conferencia Dimarts Cultural LA REALIDAD COMO TIEMPO PRESENTE Diálogo Xavier Monteys y Atxu Amann

Dimarts 3 de desembre | 13:00h Sala de Graus ETSAB UPC
La realidad como tiempo presente. Diálogo

La sessió de 3 de desembre a la Sala de Graus de l’Escola Tècnica Superior d’arquitectura de Barcelona de la Universitat Politècnica de Catalunya plantejarà un debat al voltant de la realitat com a temps present.

Aquesta vessant de la realitat s'identifica dins el context contemporani, en les seves connexions amb l'arquitectura i els espais de convivència. Es debatrà també la seva presència en l'àmbit interior de les escoles d'arquitectura i col·legis professionals. Intervindran Xavier Monteys i Atxu Amann.

Xavier Monteys és catedràtic del Departament de Projectes Arquitectònics de la Universitat Politècnica de Catalunya. Coordinador del grup d’investigació HABITAR i autor de diversos libres i articles de crítica d’arquitectura.

Atxu Amann és doctora arquitecta, tècnica urbanista, docent i investigadora a la Universidad Politécnica de Madrid; forma part de Temperaturas Extremas Arquitectxs.

PARANIMF d’Arquitectura és una iniciativa de la direcció de l'ETSAB UPC, en la qual participen entitats dels sectors institucional, corporatiu i industrial. La seva finalitat és coordinar recursos i organitzar accions per potenciar la visibilitat i l’excel·lència, talent i patrimoni de la bicentenària Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona, a més d’afavorir la seva relació amb els agents que influeixen en la realitat de l'arquitectura i construcció local i internacional. Participen en Paranimf d’Arquitectura els ministeris de Foment i Cultura del Govern espanyol, la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona, el Consejo Superior de los Colegios de Arquitectos, el Col·legi d’Arquitectes de Catalunya, la Universitat Politècnica de Catalunya i les indústries i inciatives empresarials Cosentino, Cricursa, Escofet, Klein i Asemas.

ÀGORA d'Arquitectura Barcelona és la denominació comú de les activitats de tardor-hivern de Paranimf d’Arquitectura.

ÁGORA d'ARQUITECTURA BARCELONA 2019-20. PARANIMF
Comisariado científico Enric Granell y Carolina García-Estévez