CONCURS DE PROJECTES - HISPALYT

Termini d'inscripció: 23 de febrer de 2020
CONCURS DE PROJECTES - HISPALYT

En la darrera Junta d'Escola del 22 de gener de 2020 es va aprovar el Protocol del Taller de Concursos ETSAB.

Aquest nou espai de treball s'estrena amb el Concurs de Projectes convocat pel Foro Cerámico Hipalyt, al qual l'ETSAB s'ha adherit enguany.

En l'enllaç següent [https://www.foroceramico.es/concurso-de-proyectos/bases] trobareu les bases i tota la informació referent al concurs. Hi ha dues fases, amb dos premis cadascuna:

1. Una a nivell d'escola, amb termini de presentació el 27 de març.
  2. Una a nivell nacional en que hi participaran els projectes guanyadors de la primera fase, en competició amb la resta d'escoles adherides al Foro.

La participació en el concurs, tal com s'esmenta en el Protocol, donarà dret al reconeixement de 2 ECTS. Un equip docent tutelarà i farà el seguiment del taller.

Per a més informació, podeu escriure al correu informacio.etsab@upc.edu. En aquest correu us podeu inscriure fins al 23 de febrer de 2020.

Us animem a participar-hi.

Concurs de projectes 2020 - Imatge.jpg

arxivat sota: , ,