Jornada d’introducció als Edificis de consum gairebé nul -nZEB-Nearly Zero Energy Buildings-

El proper 18 de Febrer a les 10h es realitzarà la jornada “Introducció als Edificis de Consum gairebé Nul - Nearly Zero Energy Buildings (nZEB)” a Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona - ETSAB (UPC).

L’objectiu de la sessió és introduir als estudiants d’arquitectura en el concepte d’edifici nZEB i quines estratègies de disseny comporta. S’explicaran quins són els reptes arquitectònics i tecnològics que s’han d’assolir per tal d’aconseguir que el nostre parc d’edificis sigui el menys contaminant possible.  Es mostraran dos exemples que ja han abordat aquest repte, un d’obra nova i un de rehabilitació.

La jornada esta organitzada pel grup de treball format per l’IREC, LEITAT, EURECAT, CIMNE i l’Institut Català d’Energia els quals col·laboren conjuntament per la promoció dels edificis nZEB. Altrament, compta amb el suport de l’ETSAB i el Departament de Tecnologia de l’Arquitectura  de la UPC.

Registre previ en aquest enllaç.