ARQUITECTURA A L'ETSAB

Si la teva vocació és ser ARQUITECTA // ARQUITECTE, aquí trobaràs informació pràctica sobre com i on formalitzar la preinscripció al Grau en Estudis d'Arquitectura a l'ETSAB. Un cop t'hagis titulat estaràs en condicions d'accedir el Màster en Arquitectura a l'ETSAB, que habilita per a exercir la professió.

Si estàs acabant el Grau en Estudis d’Arquitectura a l’ETSAB o equivalent a una altra Escola, mira com treballem al Màster en Arquitectura de l’ETSAB, que habilita per a exercir la professió d’ARQUITECTA // ARQUITECTE.

Per informació pràctica sobre preinscripció i terminis, segueix aquest enllaç.

============================================================================

Si tu vocación es ser ARQUITECTA // ARQUITECTO, aquí encontrarás información práctica sobre cómo y  dónde formalizar la preinscripción en el Grado en Estudios de Arquitectura de la ETSAB. Una vez te hayas titulado, estarás en condiciones de acceder al Máster en Arquitectura de la ETSAB, que habilita para ejercer la profesión.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Si estás acabando el Grado en Estudios de Arquitectura en la ETSAB o equivalente en otra Escuela, mira cómo trabajamos en el Máster en Arquitectura de la ETSAB, que habilita para ejercer la profesión de ARQUITECTA // ARQUITECTO.

Para información práctica sobre preinscripción y plazos sigue este enlace.

arxivat sota: , ,