PROGRAMA DE MENTORIES 2019-20

Vols participar??
PROGRAMA DE MENTORIES 2019-20

T'agradaria participar en el programa de mentories per posar la teva experiència a l'abast dels estudiants que acaben d'arribar i  que de ben segur agrairien la teva ajuda??

Qui hi pot participar?

Si ets estudiant de l'ETSAB de 4t i 5è curs pots participar en aquesta convocatòria i fer de MENTOR/A d’altres estudiants.

Quina preparació rebràs?

Com a MENTOR/A rebràs de manera gratuïta i voluntària (només per aquells mentors que ho sol.licitin) una formació prèvia d’unes 10 hores en tècniques de Coaching que et prepararà per fer-te càrrec:

• d’un grup d’entre 15 i 20 estudiants de primer curs (sempre els mateixos),
  • al llarg de 7 sessions d’uns 50 minuts,
  • en el període de classes,
  • i sempre en horari lectiu.

En cap cas les sessions de mentories impliquen donar suport acadèmic.

Amb què sortiràs quan finalitzis la mentoria?

La finalització amb èxit de la teva participació com a MENTOR et dóna dret a:

• Diploma del curs de Coaching si s'escau (*) (calendari del curs per determinar).
  • Fins a 2 ECTS de reconeixement per a crèdits optatius per activitats d'extensió universitària
Per participar només has d'omplir aquest formulari fins el 30 de setembre
Si el nombre de sol·licituds és superior al nombre de places, l'assignació es farà per ordre de preinscripció.

Et comunicarem per correu electrònic si has estat seleccionat/da o no.

(*) Alguns dels continguts del curs són: Estratègies d’estudi, Planificació del treball i estratègies d’èxit, Preparació per a les proves d’avaluació, etc.

A tenir en compte: La direcció de l'ETSAB es reserva el dret d'anul·lar l'activitat en el cas que el nombre d'inscrits i seleccionats sigui inferior a 25, ja que no permetria portar a terme aquest programa per aquest curs acadèmic .

arxivat sota: , ,