BECA PRÀCTIQUES CÀTEDRA BATLLEIROIG

Termini presentació: 1 de maig de 2021
BECA PRÀCTIQUES CÀTEDRA BATLLEIROIG

La Càtedra Batlleiroig-UPC “Merging City and Nature” impulsa la creació de 2 Beques de pràctiques remunerades a l’any a l'oficina Batlleiroig. La missió d’aquestes beques és la d’estimular i promoure l’aprenentatge pràctic de solucions per combatre l’emergència climàtica i construir les ciutats del futur.

Adreçades a estudiants UPC matriculats a: GArq Grau en Estudis d'Arquitectura | MArq Master Universitari en Arquitectura  | MBLandArch Màster Universitari en Paisatgisme

Cada beca és per una pràctica de 6 mesos de durada, 525 hores de dedicació i remuneració de 8 euros/hora, que es farà via Conveni de Cooperació Educativa.

[Si ets estudiant ETSAB, comprova si acompleixes els requisits per fer convenis de pràctiques]

SOL·LICITUDS: Cal lliurar la documentació requerida per correu electrònic a:

TERMINI: 1 de maig de 2021

+ INFO: descarrega't les bases de la beca i el formulari d'inscripció a: http://www.batlleiroig.com/catedra-upc/beca-practiques/

beca Catedra Batlleiroig_banner

Contingut relacionat: