Taller de construcció en bambú

12 i 13 de febrer de 2020
Taller de construcció en bambú

En aquest espai es podrà aprendre quin tipus d’eines són les necessàries per treballar aquest material, les seves principals tècniques de manipulació i la realització d’unions. El curs constarà d’una primera sessió teòrica d’introducció al material i després la metodologia serà principalment pràctica (learn by doing). El curs serà impartit per l’equip tècnic de Bamboo Hub (www.bamboohub.com), que compta amb una àmplia experiència internacional al voltant de la construcció amb aquest magnífic material.

Us hi esperem!

Més informació i inscripcions: www.fustaconstructiva.cat/taller-construccio-bambu

3r Congrés de Fusta Constructiva, 14/02/2020 - Llibret

5a Edició del Curs de Fusta Constructiva, del 21/02/2020 a l'11/12/2021 - Dossier