VII PREMI OTIS-FAyS

Termini d'inscripcions: 28 maig 2021
VII PREMI OTIS-FAyS

El concurs OTIS és un laboratori d'assaig de solucions creatives al voltant de la mobilitat, l'accessibilitat i el desplaçament que incorporin mesures ambientals i de sostenibilitat. És una oportunitat per proposar millores en situacions urbanes o arquitectòniques.

Després de sis edicions en què es proposava un emplaçament per desenvolupar un projecte específic que incorporés de manera integrada l'accessibilitat en el disseny arquitectònic, OTIS i la Fays han canviat el 2020 l'orientació d'aquest premi per a facilitar i ampliar la participació d'arquitectes joves i acabats de titular.

Amb intenció d'obrir un nou camp de possibilitats inèdites en l'arquitectura, el 7è PREMI OTIS-Fays, proposa abordar solucions que millorin la comunicació i mobilitat en l'arquitectura i l'urbanisme a través de les reflexions realitzades en els treballs i projectes fi de carrera dels alumnes de les escoles d'arquitectura d'Espanya i Portugal.

El termini d'inscripció acaba el 31 de maig de 2021.

Per a més informació podeu consultar el web http://arquitecturaysociedad.com/

arxivat sota: ,