XV DMBC - 2020

Congrés i concurs de projectes d'estudiants
XV DMBC - 2020

El Comitè Organitzador del DBMC 2020, en col·laboració amb el Centre de Cooperació al Desenvolupament (CCD), que forma part de la Oficina d’Innovació i Comunitat (GIC) de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTECH, emet una convocatòria per a la primera edició del Concurs Internacional de Projectes de Cooperació i Desenvolupament, en el marc de la Conferència del DBMC. L’objectiu principal del concurs és donar suport i reconèixer la participació activa de la comunitat universitària en projectes de cooperació al desenvolupament en el camp de tècniques i materials de construcció sostenibles.

Podeu descarregar tota la informació sobre el concurs i consultar els terminis al web DBMC 2020.

Podeu veure altres informacions referents a les activitats del congrés, que ha canviat de dates i es farà entre el 20 i el 23 d'octubre de 2020, a l'enllaç XV DBMC 2020.