Ajuts "Pràcticum Odisseu" - OBERTA convocatòria 2020/2021

Oberta convocatòria fins el 19 d’Abril

Un any més, el Pràcticum Odisseu es posa en marxa, proporcionant als estudiants de Grau i Màster de les universitats catalanes la possibilitat de realitzar pràctiques remunerades durant els mesos d’estiu en empreses i institucions ubicades en zones rurals.

Per tal de participar-hi, els estudiants heu de seguir els següents passos:

1. Comprovar si compliu els requisits per fer pràctiques acadèmiques externes
  2. Comprovar si compliu els requisits per participar al programa Odisseu
  3. En cas de complir-los, enviar les vostres candidatures (màxim 5) seguint els passos que s’indiquen aquí.
  4. Un cop la vostra candidatura hagi estat validada, des del programa us enviaran un correu de confirmació.
  5. Quan s’acabi el període esmentat, les vostres candidatures seran enviades a les empreses, per tal que seleccionin el/la candidat/a que prefereixin (amb possibilitat o no que us convoquin a entrevista).
  6. En cas de ser seleccionat, caldrà avisar-nos a i tramitar el conveni de cooperació educativa corresponent.

Consultes a:

A l'àmbit d'Arquitectura i Urbanisme hi ha les següents ofertes de pràctiques per aquest estiu:

2021-019 – RUBÉN ESCOLÀ (Ressolució Tècnica d’Immobles) Ajudant de dibuix, redacció d’informes i xarxes socials. Castellserà (Urgell)

2021-020 – ORIOL SANUY (Ressolució Tècnica d’Immobles) Ajudant de dibuix, redacció d’informes i xarxes socials. Castellserà (Urgell)

2021-021 – OLA ARCHITECTS Arquitecte/a en practiques. Les (Val d’Aran)

2021-026 – AJUNTAMENT DE SORT  Suport a l’arquitecte municipal. Sort (Pallars Sobirà)

2021-032 – ENRIC PADULLÉS (Padullés Arquitectes) Delineant d’arquitectura. Solsona (Solsonès)

2021-052 – AJUNTAMENT DE TIVISSA Suport als serveis tècnics municipals.  Tivissa (Ribera d’Ebre)

2021-059 – AJUNTAMENT DE L’ALDEA Tècnic/a d’urbanisme. L’Aldea (Baix Ebre)

2021-078 – AJUNTAMENT D’ESTERRI D’ÀNEU Suport als serveis tècnics municipals.
Esterri d’Àneu (Pallars Sobirà)

2021-096 AJUNTAMENT DE CASSERRES Tècnic/a d’habitatge. Casserres (Berguedà)

2021-103 – AJUNTAMENT D’ISÒVOL Tècnic/a d’urbanisme. Isòvol (Cerdanya)

2021-111 – LLUERNA ARQUITECTURA Suport a projectes i obres d’arquitectura. Solsona (Solsonès)

2021-117 – ÈLIA VAQUÉ (Arquitectura Sostenible) Suport en delineació, 3D i/o càlculs energètics. Móra d’Ebre (Ribera d’Ebre)

2021-121 – AJUNTAMENT DE VALL DE CARDÓS Suport tècnic urbanístic i informàtic.
Vall de Cardós (Pallars Sobirà)

2021-136 – ECOTEC ENGINYERS Ajudant de certificacions sostenibles. Móra d’Ebre (Ribera d’Ebre)

2021-163 – FEU I GODOY ARQUITECTES Arquitecte/a en practiques. Solsona (Solsonès)

2021-169 – AJUNTAMENT DE MONTBLANC Suport a l’àrea de serveis tècnics. Montblanc (Conca de Barberà)

2021-173 – AJUNTAMENT DEL PONT DE SUERT Suport als serveis tècnics municipals.
El Pont de Suert (Alta Ribagorça)

arxivat sota: ,