ACTUALITZACIÓ Instruccions per convenis de pràctiques acadèmiques externes amb estudiants de l'ETSAB

Actualització 5/6/2020

INSTRUCCIONS PER CONVENIS DE PRACTIQUES AMB ESTUDIANTS ETSAB

En base a les Indicacions respecte de les pràctiques acadèmiques externes davant l’activació de l’alerta sanitària per Coronavirus (COVID-19) de la Universitat Politècnica de Catalunya i a la nova Resolució 870/2020 de 3 de juny de 2020 i fins que s’ofereixi de nou atenció presencial a l’escola, els procediments relacionats amb les pràctiques dels estudiants de l'ETSAB quedan establerts de la següent manera:

1_MODIFICACIONS EN ELS CONVENIS DE PRÀCTIQUES VIGENTS

Quan sigui necessari fer algun canvi en les condicions del conveni de pràctiques vigent es farà servir el model ETSAB de DILIGENCIA DE MODIFICACIÓ CCE

- Si la continuació de la pràctica NO es farà de forma presencial, al camp MOTIU caldrà també indicar clarament que  l’estudiant realitzarà les tasques exclusivament per procediments no presencials, de forma que en cap cas li impliqui una necessitat de desplaçament.

- Si la continuació de la pràctica es farà de forma presencial, [VEURE CONDICIONS], caldrà indicar-ho i l’empresa haurà d’omplir i lliurar la Declaració Empresa - Compliment Prevenció Riscos (Covid-19) al tramitar la modificació.

De les condicions inicials de la pràctica es podrà modificar data fi / import remuneració / hores de dedicació

Si aquesta modificació comporta un augment en l'import retribuït a l'estudiant, ha de fer-se un nou ingrés a la UPC en concepte de despeses de gestió i s'han de fer també els tràmits corresponents amb la Seguretat Social.

Donat que la situació d’alerta impedeix l’atenció presencial, els documents s’enviaran per e-mail a cce.etsab@upc.edu amb la signatura de l’empresa i estudiant escanejades

+ INFO COM FER MODIFICACIÓ CCE: https://etsab.upc.edu/ca/practiques/tramitacio-de-convenis/tramitacio-de-convenis

2_BAIXES EN ELS CONVENIS DE PRÀCTIQUES VIGENTS

Quan no sigui possible la continuïtat de la pràctica, caldrà rescindir el conveni mitjançant el model ETSAB de DILIGENCIA DE BAIXA CCE

Donat que la situació d’alerta impedeix l’atenció presencial, el document s’enviarà per e-mail a cce.etsab@upc.edu amb la signatura de l’empresa i estudiant escanejades.

Caldrà fer també els tràmits corresponents amb la Seguretat Social.

+ INFO COM FER BAIXA CCE: https://etsab.upc.edu/ca/practiques/tramitacio-de-convenis/tramitacio-de-convenis

3_PRÓRROGUES DE CONVENIS DE PRÀCTIQUES (fins el 17/7/20)

Durant la situació d’alerta, per gestionar la continuïtat d’una pràctica EXTRACURRICULAR es farà mitjançant la Modificació del conveni vigent (veure punt 1)

En canvi, per gestionar la continuïtat d’una pràctica CURRICULAR serà necessari tramitar un Nou Conveni (veure punt 4).

4_TRAMITACIÓ DE NOUS CONVENIS DE PRÀCTIQUES (fins el 17/7/20)

Fins a la Fase 2, només es podran tramitar convenis de cooperació educativa quan es garanteixi que, mentre duri l’alerta sanitària, l’empresa facilitarà eines per desenvolupar la pràctica a distància i que en cap cas es faran de forma presencial.

A partir de la Fase 2, es podran tramitar convenis de cooperació educativa per pràctiques que es realitzin de forma presencial només en determinades circumstàncies [VEURE CONDICIONS]

- Si la pràctica NO es farà de forma presencial, a l'Annex I - Projecte formatiu caldrà indicar explícitament que l’estudiant realitzarà  les tasques exclusivament per procediments no presencials, de forma que en cap cas li impliqui una necessitat de desplaçament.

- Si la pràctica es farà de forma presencial, [VEURE CONDICIONS] caldrà indicar-ho a l'Annex I - Projecte Formatiu i l’empresa haurà d’omplir  i lliurar la Declaració Empresa - Compliment Prevenció Riscos (Covid-19) al tramitar el nou conveni.

Com sempre, cal utilitzar els models de CCE indicats en funció de si la nova pràctica serà curricular o extracurricular.

Fins que no es reprengui l’atenció presencial, els documents necessaris s’enviaran per e-mail a cce.etsab@upc.edu amb les signatures del responsable i del tutor  l’empresa i la signatura de l’estudiant escanejades.

En un primer moment, el Vist-i-plau de la ETSAB a la tramitació del CCE quedarà implícit via e-mail de resposta de la Oficina de Cooperació Educativa ETSAB i no es facilitarà exemplar del CCE signat per responsables ETSAB fins que s’habilitin les eines necessàries.

Tot i això, quan ho permeti la situació d’alerta sanitària, serà imprescindible lliurar de nou els document ORIGINALS en paper correctament signats per empresa i estudiant a la Oficina de Cooperació Educativa ETSAB, que al seu torn seran signats pels responsables ETSAB.

+ INFO COM TRAMITAR NOU CCE:

________________________________

Atenent les recomanacions de les autoritats, intentarem atendre totes les vostres consultes i sol·licituds a través de mitjans telemàtics.

L'atenció presencial romandrà tancada fins a nou avís.

Gràcies per la vostra comprensió.

Contingut relacionat:
arxivat sota: , ,